8. května 2011

Vaše dcera,chodí namyšleně.

Tuhle větu sem slyšela jak sem přišla domů.Ano,maminka se vrátila ze třídních schůzek.Zeptala jsem se ,,Cože?" a má zlatá matička mi řekla,že paní učitelce vadí jak chodim.Co prosím? Dělate si sradnu,ne nedělám.Mojí učitelce vadí jak hodim,ano jak směšné.Po celé dlouhé debatě s mami,mi řekla že mám chodit normálně ať si paní učitelka nemyslí,že jsem namyšlená.Co prosím?Já normálně chodim,nevím co je pro mojí učitelku "namyšlené chození"  každopádně,já budu chodit tak jak chodím.Musíme se smát,VAŠE DCERA,CHODÍ NAMYŠLENĚ.Dobrá,dobrá už jsem se všichni zasmáli.
Ale,moje paní učitelka,mi také oznámila,že jí vadí s kym se kamarádím. Co prosím?Děláte si srandu?Ne nedělám,vadí jí mé kamarádství s klukama.Směšné.Vadí jí,jak vysedávám na chodbě s kamarádem.Směšné,Musím se smát.Pani učitelkooo prosím,neni snad jedno s kym vysedávám na chodbě?
Nejspíš není.Směšné.Ale to nekoční.
Paí učitelce vadí mé oční malování. Co prosím?Děláte si srandu?Ne nedělám,mám pouze řasenku a tužku a tužku mám decentě pouze na horním víčku.Směšné.
Tím to končí.Díky bohu.

Hysteric-glamour-2010-spring-editorial-huge-1_large

Naschledanou Vaše Gi.*

Žádné komentáře:

Okomentovat