16. května 2011

Název neexistuje.

Zdravím.
Dneska byl snad ten NEJLEPŠÍ den který sem kdy měla! Dostala jsem dobré známky ve škole! :D A krom toho jsem neměla doučování! Takovéhle dny bych chtěla častěji! ♥ Celkem se nudím. Už chci PRÁZDNINY!! A taky LÉTO°° . Zítra končíme v 11:4O další parádní věc! Potom půjdu navštívit svojí bývalou školu,ALE! Potom mám doučování!!// Ale ňak to přežiju. ;)) V sobotu plánuji jít na tůru s kámoškou (:DD) a v neděli se svým milým ven.
U nás je ošklivo./ Je 14°C takže zima.Nebo aspoň pro mě.Jsem doma píšu článek a přemýšlím co dál s blogem.Vůbec to tu nefrčí.Žádné komenty.//// Mrzí mě to.Ale na druhém blogu (adresu vám neřeknu) to jakž takž jde.Pár komentů se tam najde.Každopádně bych byla véélmi ale véééélmi ráda,kdyby mi někdo poradil jak se dělají designy tady na bloggru,blogspotu. Jsem hrozný nemehlo a nevím jak se to dělá. :D
FACEBOOK. Všimli ste si těch hrozných otázek co spamuje zeď? Kliknu na hlavní stránku a tam asi 5O otázek.OMG.
Ani nevím co psát dál,stejně to píšu zbytečně.Nikdo si to nepřečte. ;D
Tumblr_lfjfddkksz1qd6iafo1_400_large



Tak naschledanou smradíci.

Žádné komentáře:

Okomentovat