8. května 2011

I ta nejlahodnější tekutina muže být váš nepřítel.

Miluji kakao! ♥ Než mi do něho dneska ráno spad mobil,ano.Sedím,koukám,šáhnu na mobil a najednou ,,žbluňk" a mobil se topí v té lahodně hnědé tekutině.Bože prosím ať to je jen sen! Bohež nebyl.Mezitím co sem se snažila mého kámoše vylovit z kaka,moje milovana matička na mě křičela co to dělám.
Vynadala jsem ho,usušila a smutně doufala aby se zapnul. BUM,PRÁSK,VŽUM! Mobil se zapnu,ale! Sice se zapnul,ale obrazovka byla flekatá na první pohled bylo jasně že spadl do něčeho tekutého. Ano spadl,do té nejlahodnější tekutiny.♥ Šťastně jsem mobil utírala aby nebyl lepkavý a díky bohu je v pořádku.
Došla jsem k názoru,že I ta nejlahodnější tekutina muže být váš něpřítel. 
PS: Omluva,krátký článek.

301460-11-1286284385227_large

Žádné komentáře:

Okomentovat