14. května 2011

Stane se.

Dobrý den.
Jak všichni víte,prohráli jsme.Ano,už to tak bude,Češi včera byli trošku mimo,ale uznávám,Švédi jsou lepší.Pavelec mě též trochu zklamal,nebránil moc dobře,ale zachraňoval je jak nejvíc to jde.Ale tak co,STANE SE. Ale musím říct,že jsem byli vážně dobrý,dostali jsem se hodně daleko.Děkujeme hoši.♥ 
Mmegbq_large
Jinak u mě je vše při starém,vlastně ne.Napsala mi Kamoska.cz a poslala mi dotazníky na vyplnění,tak jsem zvědavá jak to dopadne. ;)
Jinak včera bylo pátek 13. nevěřila sem na ten den.Až když včera jsem ztratila kreditku,dostala 4 a 5 z angličtiny,přijela mi babička a dostala rýmu.Díky bohu ten den je jednou za několik měsíců.Jinka dnes je sobota,zatažno planuji být doma a odpočívat.

Rozhodla jsem se s blogem udělat pár změn,snad najdu  nějakou hodnou dívku která mi udělá dess.♥ 
Matička mě volá na oběd. Naschlednou později.

Žádné komentáře:

Okomentovat