21. května 2011

Totally sexy.♥

DOBRÉ RÁNO.
Tak trošku mi docházejí nápady,nevím o čem psát ani o kom spát.Teď o víkendu budu mát snad pár napadů.
U nás je strašný sluníčko! :)♥ za to jsem ráda je sice 12 hodin a 46 minut ale už tu je 15°C a už jsem v šortkách.Dneska má prý být 24°C takže to je fajn.Včera jsem byla nakupovat,samozřejmě v Tally Weijl  koupila jsem si tam krásně růžové kalhoty! 
Skinny fitted large button pants 
Potom jsem si koupila krásné roztrhané džíny,ale na fotce moc roztrhané nejsou.Ale jsou krásné. Light washed slim jeans
Potom,♥ krásné žábky! Och.
Rubber leo flip flop
Potom jsem si koupila krásné sluneční brýle!!
Retro leo print sunglasses















Potom jsem si v new yorkeru koupila takové bíle roztrhané šorky.♥ modré puntikaté tílko.♥ Ale v Tally Weijl ještě takové dvě tílka a růžové šaty.♥ Jsou překrásné.Poslední dobou ujíždím na růžové ani nevím proč,ale začíná se mi ta barva líbit!


Žádné komentáře:

Okomentovat